Reklamacje
Prawo do złożenia REKLAMACJI, posiada klient, którego produkt:
- Posiadał wady produkcyjne,
- Uległ zniszczeniu nie z powodów mechanicznych,
- Został uszkodzony podczas transportu,
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (np. paragon fiskalny albo faktura VAT) albo inny dowód zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
Zgłoszenie reklamacyjne może być złożone na Formularzu Reklamacji WOJTYCZKA, którego wzór można pobrać na stronie Sklepu Internetowej: Wojtyczkapantofle.pl
Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego towaru wraz z podpisanym i uzupełnionym kompletem dokumentów na adres:
Tuptuś Wojciech Wojtyczka,
ul. Waksmundzka 212
34-400, Nowy Targ
z dopiskiem: „REKLAMACJA – sklep internetowy”.
Dział reklamacji:
E-mail: Wojtyczkapantofle.pl@gmail.com
O decyzji powiadomimy Państwa poprzez e-mail.
*Dodatkowe informacje dotyczące reklamacji zajdą Państwo w punkcie VII Warunki reklamacji, znajdującym się w Regulaminie sklepu.